Shoppingdag och bloggens första "nakenbild"

Anna och jag har spenderat hela dagen på stan, otroligt kul! :D Vi åkte in runt elva och kom inte hem förens kvart över sju typ.
Vi började vid JC vid Plattan och jobbade oss frammåt. Vi åt lunch på Kungshallen och jag fattar fortfarade inte hur toaletterna där funkar... Fastän jag lägger i fem kronor så går dom inte att låsa, cepe!
Well, jag började inte shoppa förens efter lunchen... Och alla saker som jag hade tittat in var typ slut :/ Eller skorna och linnet. Dock lyckades jag hitta linnet, men i en strl förlitet, köpte iaf. Och OMG, hittade världens sötaste bikini, en UNICORNBIKINI MED REGNBÅGAR PÅ<3333 Men som vanligt är jag petnoga med bikini eftersom jag har cepe lår och rumpa så jag ser ut som en, öh, ponny med bikiniunderdel, så köpte jag inte. Funderar dock på att bara köpa överdelen och sen hitta ett par oki enfärgade svarta bikinitrosor (mm, anteckna nu!).
När vi kom hem hade Anna&jag fått paket på posten av mamma; Geléhjärtan med socker på, mums<3 Nu har vi precis ätit och sitter och kollar på American Pie 1, höhö, ganska sjuk film iaf, men men ^^

För att se dagens inköpp, kolla längst ner!

UNICORNBIKININ med REGNBÅGAR på, (heeej fjortisblixt<33)
Anna&Jag på tunnelbanan in till stan.
Första inköpet för dagen var från JC!
Vi åt lunch åt Lunch på Kungshallen, gotti!

Dagens inköp;
1. Svart jacka
2. Rosa chinos
3. Brun väska<3
4. Kameravantar (Utan fingertoppar så att man kan ställa in bländare och slutare lättare)
5. Ljusmintgrönt armband
6. Två leopardlinnen; ett grått och ett rosa
7. Ett par svarta skor med mörkgrå stjärnor
8. Rosa sjal med blommor på

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0