Med sulor i högsta hugg

Jag har precis ätit fruskot och ska snart åka in en snabbis till stan och kolla vilken storlek jag ska ha i H&M skorna. Tyvär så var dom slut i storlek 38&39 på internet, och om jag inte missminner mig hade jag strl 39 :s Så nu ska jag sno med mig en sula och prova om jag kan ha 40 med sula i. Hoppas!
Idag har Mattias inte några lektioner så han sitter hemma och pluggar. Vi ska åka till Mörby och handla på Hemköp lite senare idag, och sen ikväll bara slappa, as usual ^^

Förresten, hela dagen igår "övade" jag mig på att inte gnissla/bita ihop med mina täner, vilket är en oavan jag har och har haft väldigt länge. Folk säger det beror på stress men, öh, nää.. Det var iaf väldigt jobbigt att hela tiden tänka på att inte bita ihop/gnissla, men jag tror faktiskt att det hjälpte lite. I morse när jag vaknade kändes munnen stor på nått sätt, och så prövade jag att bita ihop och då kändes det helt annorlunda. Så förhoppningsvis har jag inte bitit ihop så mycket inatt, bra!
Oki, höhö, bara så att ni vet...

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0