Memories

Kl. 12 idag mötte jag upp Emma, Kabbe och Kabbes två killkompisar (sorry, är galet dålig på namn ibland.. :/ ) Jag följde med dom när dom skulle äta på Kungshallen, sen efter dom ätit följde Emma och Kabbe med mig hem, lämnade väskorna och chillade här i tre timmar. Mysigt var det och Kabbe höll på att snacka om att hon hade huvudvärk pga av "det där jääävla flyget"! Haha, så kul! Vi snackade om det vi brukar snacka om, höh, och en massa annat också förstås, typ lite minnen och så. Vi kom på att för snart ett år sedan var i i Sälen med skolan, haha, så vi kollade på en lite filmer därifrån som jag spelat in med partykameran, fett kul<3 Ska inte lägga upp, alldeles för, hehe, pinsamt och privat, men hjälp vad vi svär ^^

Nu har Emma&Kabbe dragit in till stan igen och ska snart kolla på AC/DC. Jag väntar på Mattias så att vi kan laga mat. Ikväll blir det fetaostfylld kycklingfilé inlindad i bacon med ädelostsås till. Fett med lyx, höhö!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0