Popemo

Är precis hemkommen från stan nu, var där och vinkade av Emma&Kabbe som åkte hem idag. Vi gick även en liten runda på stan och tog en fika på Waynes (nu fick jag äntligen min chokladkaka eftersom dom på detta Wayneset visste att det inte var nötter/mandel i!). Vi diskuterade tatueringar och jag gjorde bort mig, haha så jävla pinsamt! Vi satt liksom precis vid kassan typ, eller där dom gör iordning smörgåsarna, och sen så sa hon som gjorde smörgåsarna till en annan tjej i kassan; "Men så kan du ju inte göra!" Och då säger jag skiithögt till Emma; "Neej Emma, så kan du faktiskt inte göra!", och smörgåstjejen bara tittar på mig och jag typ vill dö, hahah! Så typiskt mig!

Igårkväll efter att Emma & Kabbe kommit hem från konserten hade vi en diskussion vidare jag var emo eller inte. Jag hävdade bestämt att jag inte var emo, utan mer popare/pandapopare. Efter en vild och känslosam diskussion från min sida så kom Kabbe på att jag var "PopEmo", en blandnig mellan poppare och emo. Jaja, det får väl duga då ^^

Snart kommer Stefan och Lina hit och äter, tror Mattias skulle fixa nått thailändskt med kyckling eller nått...


 

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0