Tatueringstankar

Sitter i tatueringstankar just nu. Längtar tills jag ska få tatuera in min bild som jag har valt (mm, kanske snart ska lägga upp en bild på hur den ska se ut, har inte bestämt mig om jag ska offentliggöra den innan den är på plats...)! Vet stället och hur stor den ska vara, har bara inte bokat tid än. Känns som om jag måste göra det snart innan det blir för tätt inpå Turkietresan…
Igår skickade jag iväg ett offline-meddelande på msn till min brorsa (han är urgrym på att teckna) och undrade om han skulle vilja göra en tatuering till mig, med enda kravet att tatueringen skulle innehålla orden ”Håll ditt huvud högt”. Får se vad han knåpar ihop för nått fint, hade isf tänkt ha den på handleden! (:

Mattias har stuckit in till stan för att träffa Pernilla. Som ni ser stannade jag hemma, hade varken lust eller ork att följa med (kläderna satt inte skönt och jag orkade bara inte byta om, sminka mig, gå ut i snön och jaa, ni vet! :p) Just nu spelar jag spelar Sims parallellt som jag bloggar, haha, men måste snart ta och städa iordning lite från igår, typ samla ihop tomma glasflaskor och ta upp disken!

Later!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0