Vårstädning

Fick värsta rycker nu i förmiddags och har storstädat hela vårt rum, tagit upp all disk, dammat, dammsugit. Känns riktigt skönt! Just nu har jag fönstret öppet så att det ska vädras ut lite. Det som är kvar att göra nu är att tvätta all tvätt (har inte kunnat göra det innan idag pga att det har varit/är en snubbe här och fixar med vattnet), handdiska mina koppar och sen placera ut ljuslyktorna där dom ska vara. Jag har tillochmed varit så himmla duktig att jag gick upp till ICA och pantade alla våra flaskor (fick 30 spänn ;D), köpte två blommor OCH LÄMNADE IN ETT CV!!!! Nu känner jag mig nästan värd dom där ursöta strumpbyxorna, hehe!


Två nyinköpte blommor blev det. Tror dom heter, eeeh, gerbera? Krukgerbera?

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0