Vinterland

Idag har det snöat exakt hela dagen, från att jag självmant gick upp vid kvart i nio i morse tills nu har det trillat ner små snöflingor på marken. Och nej dom har inte smält bort, och nej jag tycker inte att det är särskilt kul.
Har spelat Sims idag också, haha, nu vet jag hur det ser ut när simarna dör och kommer till paradiset;

Haha, döden med blomhalsband och två hulla hulla tjejer. Mmm<3

Nåja, Mattias är på hockey idag med sin brorsa Stefan så jag har pf (pojkvänsfritt). Har precis ätit pannkakor, ska spela lite sims till, och sedan krypa ner i sängen och kolla på nån bra film och dricka en kopp te. Mys!
Imon måste jag in till stan och prova ett par skor på H&M, har fått 20% rabatt på en vara om man beställer online, så tänkte beställa skorna, måste kolla exakt strl först... Sedan 25% rabatt på valfritt plagg i affären, det kommer nog bli mina chinos, yes<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0