104 dagar & 50 minuter försenade

Sitter just nu med min rosa laptop i knät på sängen hos pappa. Resan dit igår var, hmm, intressant. Först var tåget 25 minuter försenat till Växjö, för att sedan stå och vänta i Alvesta i typ 15 minuter. Och inte nog med det så fick vi stanna 3 eller 4 gånger för mötande tåg, slutligen var vi 50 minuter försenade. Intressant. Anna och jag underhöll oss med att titta på My Little Pony dvd:n som jag fått av Emmelie, haha<3
I morse var det strååålande väder men såklart har solen gått i moln nu och det är blåsigt. Funderar iaf på att gå ut och gå en runda, typ sätta ipoden i öronen och bara gå...

Idag är det bara 104 dagar kvar tills jag, Mattias + hans familj åker till Turkiet och Kemer Resort Hotel. Ser helt otroligt jättemysigt ut, och jag känner att jag måste fixa ett polariseringsfilter till min kamera innan jag sticker dit! Wow liksom!

Kommentarer
Postat av: Mattias

Längtar som fan!! :) <3

2009-01-17 @ 16:42:26

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0