Fredagsbio

Fredag. Igen. Det går snabbt, denna veckan har riktigt flugit fram. Och vad har jag åstadkommit? Spelat Sims2 tremiljonerfyrahundratjugosex timmar, sökt ett jobb (som jag förvisserligen ska på rekryteringsträff på på söndag men bara för det är jag inte garanterad ett jobb), suttit (eller sitter rättare sagt) på nålar och väntar på att mobilen ska ringa, och att det då är familjen... Hoppar högt varje gång jag får ett sms, haha!
Ikväll blir det bio med Mattias, Stefan och Lina, och innan dess ska vi äta hos dom, trevligt!
Förresten, jag lyckades avbeställa min bok från Sundaybooks.se, den som jag aldrig fick, så nu har jag beställt den igen, fast från ett annat ställe, så ska få den om typ 1-2 veckor. Hoppas det funkar denna gången!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0