Monkirea

Bestämde mig för att dra en snabbis till stan idag och kolla in en snygg tröja som jag såg på Monik igår (var rädd att den skulle ta slut eftersom den var på rea), så jag åkte in, dessvärre satt tröjan inte alls snyggt, men jag hittade en hur söt klännig som helst<3 (Bild nedan) Hade kostat 400:- men med rea på 75% blev den min för 100 pix! Den är ungefär i samma size som min balklänning; jävligt svår att andas i, haha. Fattar inte grejen med att jag har gigantiska revben som ska töjas ut som fan när jag andas, men men. Om jag vill vara fin får jag lida pin, haha. Köpte även en helsvart lite tajtare långärmad t-shirt som jag ska ha till mina chinos som jag ska köpa i februari, den kostade bara 50:- Älskar rea!


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0