Mötet avklarat

Var på rekryteringmöte hos Nannypoolen idag, och det gick finfint! Det var runt 12 tjejer där som alla var jättetrevliga, och chefen var stencool! Jag försökte visa hur uppmärksam jag var, log och tittade i ögonen (JAG tittade i ÖGONEN!!!), och det verkade funka, för jag fick börja att presentera mig inför alla, höhö. Vi fyllde bara i ett papper om oss själva, blev fotograferade och sen så var det slut. Hoppas nu att jag snart får ett jobb, skulle sitta finfint med nått att görapå dagarna, och lite pengar.
Mattias kom och mötte mig och vi drog en snabbrunda på stan, och HEJ vad det var rea överallt! Mmm, ville handla upp hela stan typ, men med 100:- ynka kronor på kontot och en vecka kvar på denna månad känns det som om jag måste hålla igen lite. Väntar tills Annapanna kommer upp och vi ska shoppa järnet, haha<3 Hittade förresten ett par asfina rosa chinos på H&M som jag ska införskaffa nästa månad, ååh, vill ha dom nununu!

Kommentarer
Postat av: Anna

HAHA, lätt att vi ska shoppa sönder, ska typ beställa biljett snaaaart:D

2009-01-25 @ 21:06:05
URL: http://eklundgren.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0