Otroligt tråkigt januariväder

Har tillbringat förmiddagen uppkrupen i fåtöljen och bläddrat igenom H&M katalogen x antal gånger. Har nu sollat bort en massa "onödigt", och kommit fram till att det är tre saker som jag ska beställa; ett par skor, en väska och ett linne med tillhörande kofta (det är koftan jag vill åt ^^). Frågan är nu bara när jag ska beställa detta. Får nog bli i, öh, typ mars tror jag. efter att Anna varit här, höhö. Känns som om ganska mycket av mina pengar kommer ta slut då ^_^

Förövrigt är det ASTRÅKIGT väder här. Inte ett dugg kul. Känner för att ta en promenix, men nej, usch! Helt grått ute och med lite snö på marken (sådär lite så att grässtråna syns liksom...), det känns inte alls särskilt lockande. Väntar istället på Mattias så får vi ta en promenix tillsammans ikväll. Tror jag ska gå och lägga in en maskin tvätt nu, och sedan kila ut till brevlådan och se om mina kort som jag beställde igår har kommit (helt omöjligt att dom har kommit men man kan ju hoppas).

psst, idag är det mindre än 2 månader kvar tills jag fyller 20!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0