Parken

Sitter här och funderar angående rekryteringsmötet jag var på i söndags. Han (VD:n för företaget som höll i mötet) sa att det inte skulle ta så jättelång tid innan dom hörde av sig, och att vi inte skulle bli oroliga om det tog typ tre dar och dom inte hade hört av sig, eftersom det kunde gå en vecka innan dom hörde av sig. Men jag är galet otålig, vill ha jobb nu osv... Fyra dagar har gått, HÖR AV ER! Börjar bli otålig och jag fattar inte om jag kan söka andra jobb eller liksom hur stor chansen egentligen är att dom ringer och ger mig ett jobb. Själva sa dom ju att det var massvis med familjer som behövde hjälp, men jaa, ge mig en familj tack!

Har iaf kikat runt lite på internet och så och upptäcker att Parken ska spela på ett ställe som heter Kafé 44 här i Stockholm, den 27:e februari. Hittar inte vad biljetterna kostar eller nått, och Kafé 44 har ingen mailadress så jag får väl helt enkelt knalla dit (eller ja, åka tunnelbana och lite buss först ^^) och checka upp det lite, typ biljettpris, om man får ha med sig systemkameran (hade varit nice med snygga bilder) och lite sådära! Ska nog göra det i helgen...
Här är iaf Parken med "Vad ska vi göra med Henry";


Kommentarer
Postat av: fanny

spelningarna på kafe 44 brukar typ aldrig kosta mer än 100, kristian anttila brukar kosta 60:-

2009-01-29 @ 13:58:21
URL: http://perfectsymmetry.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0