Färgkrig

Det blev tyvär inget pris till Kent den här gången heller, men vi får hålla tummarna för att dom vinner nått pris under Rockbjörnen där dom är nominerade till hela fyra pris!
Lyssnar lite på Lasse Lindh just nu, och funderar på om jag ska färga håretrött eller turkost i sommar. Båda är galet snyggt, frågar är vilket som håller bäst, rött tvättas ur så himmla lätt har man ju hört... Vad tycker ni?

 

Nu har jag försökt ringa Mattias som är på fest, dessvärre så klickade man mig, jag får hoppas att det inte var med meningen eller att han har för kul för att snacka med mig, haha!

Kommentarer
Postat av: Mattias

De röda är aaaascoolt :)

Men ja klickade inte dig :(

2009-01-18 @ 08:34:49

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0