Fullpackad

Det snöar ute. Och blåser. Det är svinkallt men Martin och jag drog iaf ner till Statoil där han köpte batterier och läsk inför hans matte D-prov imon. Smart brorsa man har, höhö.
Kvällen ska ägnas åt att få ner min gigantiska juicepress, min elvisp + x antal muggar i nån väska som vi inte har hittat än. Jag kommer typ ta upp en hel vagn med mina 4 väskor ^^ Som tur är kommer Mattias och möter mig vid Centralen i Stockholm och hjälper mig hem med alla väskor, hade aldrig klarat av att släpa alla dom på tunnelbanan...

<-- Plus en stor juicepress också. Ska bli intressant!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är såå körd om ja itne kommer ;)

2009-01-18 @ 21:54:00

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0