Helgen

Igår var det fest hemma hos Mattias, en liten fest, men fett kul iaf! Jag drack glittercider (äntligen), och den var god fastän alla andra säger att den är äcklig. Spelade GH och övertalade Mattias att jag skulle få vinna, vann dock rättvist på Tennis mot Niclas. Yes, hahaha! Sen blev jag som vanligt trött och somnade tidigare än alla andra, i Mattias säng.
*                                                                             *                                                                            
Idag, hmm, jag kan säga att jag har mått bättre, men också sämre, så det var bara att pallra sig upp från sängen, dricka ett glas juice till fruskot och åka bussen hem till mamma och tillbringa dagen med att åka skridskor. Måste erkänna att jag var måttligt förtjust i tanken på skridskor, men jag kände mig mycket bättre när jag var utomhus än inomhus, så jag bosatte mig i en brassestol inlindad i filtar och iaktog alla andra som lekte "Bambi på hal is". Framåt eftermiddagen så mådde jag bättre och drog på mig skrillisarna och åkte en sväng med Mattias, det var nästan-gratis-romantiskt-dejt<3

Gårdagen och dagen i bilder;


Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0