Mitt fönster är ett nyckelpigehotell

Jag har varit riktigt duktig idag känner jag; putsat mina fönster utan att trilla ut, betsat hyllor, satt upp tavlor, diskat, packat och satt upp planscher. Sex nyttiga saker under 3,5 timmar. Bra jobbat! Och när jag skulle putsa fönstren så skulle jag putsa liksom insidan av fönstren, så jag var tvungen att öppna och dela på det. Och när jag öppnar fönsrtet hittar jag typ hur många nyckelpigor som helst, gömda i hörnet! Dom var inte döda, för en av dom rörde sig sen, tror dom övernattade vinern där, men så gulligt liksom! Var noga med att inte skvätta vatten på dom.
Känns också bra att ha packat klart allting, dock är det lite stökigt på rummet nu så vet inte om jag fått ner allting. Mamma har lovat att sätta upp hyllorna ikväll eftersom jag inte är tillräckligt händig för att få leka med borrmaskinen... Haha, nej det hade nog inte blivit nått bra...

Sitter just nu i soffan och kollar på That '70s show, har dock redan sett avsnittet typ tre gånger, höhö ^^ Mattias kommer om typ två eller tre timmar, sista gången vi ses innan Sthlm, eller ja haha det är ju då om fem dagar :p


       

Kommentarer
Postat av: Mattias

Kommer sakna dig sen :P

2009-01-14 @ 22:01:42

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0