Andra juli

Sannbisinlägg medan typ svetten rinner över tangentbordet. Nästan ingen idé att sminka sig, det kommer bara att rinna bort. 29,8 grader i skuggen, tusen flugor som biter på mig för att jag är så svettig. Det är inte kul...
Mm ska in till stan och grilla på engångsgrill med Anna, ska bli fett mysigt! Ska fixa till håret och sminka mig lite, får se hur länge det sitter kvar, hehe!
Idag lyssnade jag förresten klart på "Harry Potter och Halvblodsprinsen", jag grät när Dumbledore dog. Kul att sitta på en åkergräsklippare och gråta, haha! Hoppas att bion är bra, bara två veckor kvar nu!

Och Alice med blått hår som kommenterade; Haha, kom gärna fram och säg hej om du hittar mig, jag ska hålla utkik efter ett blått huvud! ;D

Kommentarer
Postat av: alice

Haha, jag hoppar fram om jag ser dig!

2009-07-06 @ 15:51:16
Postat av: alice

haha, jag hoppar fram om jag ser dig :P

2009-07-06 @ 15:52:29

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0