Första juli

Det mullrar ute, I don't like it...
Jag är svettig som en gris och ska snart duscha, för mamma sa att vi skulle till Uffe och grilla ikväll, därserman! Mm well internet lär ju närsomhelst lägga av känns det som såatte jag snabbar mig och skriva! Jag har fått tunikan som jag köpte från Tradera, dock var den lita för kort för att ha som klänning men jag ska fundera ut ett sätt att fixa det på, den kommer bli megasnygg!
Oki nu åskar det typ och jag ska gömma mig under täcket och lyssna på Harry Potter och kolla i Ellos-katalogen!

Kommentarer
Postat av: M

Åska är oftast mysigt. Fast idag knallade det satan i det. Riktigt skarpa blixtar och knallar på 120 decibel. Kanske i värsta laget. Fast nu är det sol och uppehåll igen. Men vääääärmen, jag dööööööör.

2009-07-01 @ 18:32:31

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0