090601

Godmorgon!

Om tio minuter ska jag gå ut till min cykel och cykla till min nya jobbarkompis och åka till jobbet. I'm nervous, hehe! Tror det kommer gå bra, men man är ju alltid nervös när man ska börja på ett nytt jobb!
Jag är inte sådär galet trött, fastän jag nog ska gå och lägga mig runt nio ikväll, intressant eller hur? Blev ju ett så långt inlägg igår och det tog tid att lägga upp alla bilder så jag somnade inte förend 22:15, hmm...
För övrigt ska det bli 26 grader idag, jag dör vad varmt! Jag har med mig short och vattenflaslak, yesyes!
Nu måste jag kolla IGEN så att jag har med mig alla saker, man vill ju inte stressa med det sista minuten och komma försent första dagen, ser ju inte såå bra ut! :p

Kommentarer
Postat av: Mattias

Lycka till!! <3

2009-06-01 @ 11:06:33

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0