090606

Godkväll!

Jag har skrivit ett inlägg som ligger i utkastkorgen för idag, men bilderna som jag skulle lägga in sitter fast i en mapp som inte går att öppna. Börjar få pretty much panik eftersom det är alla mina "vänner&familjebilder" under 2009. Oki, har dom flesta sparade på en annan hårddisk men alltså inte alla.... Känns inte oki, och det är BARA den mappen som inte går att öppan :/ Blä, usch och fy! Får be Mattias att kika på det imon och jag hoppashoppashoppas att den funkar att öppna! Annars får jag be till gud imon när jag ändå är i kyrkan och leker med mixerbordet typ, haha<3

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: M

"tre pictures som jag lovade imorse"

Men ska d inte bli lite större då man klickar på dem? Klickar man på någon av dem, så skickas man bara upp till första blogginlägget. Skumt, men sant. Så har det förresten varit några gånger innan, men jag har inte pallat kommentera det :p

2009-06-07 @ 00:27:08

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0