090613

Hej!

Idag är det regnig och grått, och idag för ett år sedan hade jag skolavslutning. Om typ en kvart ska vi dra in till stan och fira kusinKalle för han fyller 13. Men först ska vi förbi H&M eftersom jag måste köpa nya strumpbyxor för mina är fett trasiga :/

Igår var Emmelie och Mattias här! Emmelie hann inte vara här mer än i fem minuter innan hon och jag började plantera potatisar. SÅ typiskt oss, hahah<3 Vi grillade kött, la blommor i Minneslunden till Emmelies farmor, åt choklad med jordgubbar i och kikade på "I taket lyser stjärnorna". Både Emmelie och jag grät.
Vi körde in och hämtade Mamma och Kicki vid typ 2 för dom hade varit ute och partajat såatte, vi var fyllechaffisar. Mattias råkade köra upp på en trottoar utanför Katedral, gulligt.

   

   

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0