090614

Tjena!

Jag är GLAD! Har precis fått reda på att The Sounds ska spela på Malmöfestivalen den 20 augusti!<3 Kollade upp när terminsstarten var för MDH och det var inte förens den 31 augusti. Hoppas nu att det gäller oss som går första året också!

Iaf, igår var vi (Rosanna och jag) hos Mattias, kikade på film och spelade Wii. Jag somnade när vi kollade på Gothika, hehe. Vi åt upp typ 2kg vattenmelon på kvällen och 2kg till frukost. Jag älskar vattenmelon<3
Hade också hand om min förata gudstjänst idag. Det gick väldigt bra och jag behövde typ inte göra nått för en annan där ute hade redan gjort en massa. Mamma var med som stöd, hehe, schysstos<3

Snart ska jag buda på en batteriladdare till min kamera och nu ska mamma och jag kolla på Gothika!


(Tråkigaste inlägget jag döööööör)

Kommentarer
Postat av: M

Vad gillade du Gothica? Helt ok film, men inte alls skrämmande. Och jag ska fan i mig fixa ledigt när Sounds är i Malmö. Hoppas att de bokar upp fler bra artister den dagen :D

2009-06-14 @ 22:42:58

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0