090620

Tja!

Igår var det midsommar och idag på morgonen var jag pretty sådär bakis! Tog två resorb och gick och la mig igen. Vaknade två timmar senare och mådde nästan helt bra. Mamma kom in med lite frukost på sängen åt mig och Mattias. Jag gjorde våfflor till riktigt bakisfrullis sen. Gotti! Vi kikade på Kopps<3 och jag somnade.
Vid 16:20 åkte vi in till stan. Jag bjöd Mattias på mat och bio, alltså pizza och The Proposal! Mycket mysig och trevlig kväll, förutom när jag fick mina humösvägningar men that's me såatte...
Ikväll sover jag hos Mattias, och förresten sover jag här hela veckan nu! Om ni skulle vara intresserade av bilder från Midsommar så kommer dom inte än, perhaps imon eller nått sånt för nu orkar jag inte!


Oki jag är så snällis så jag bjuder på en bild på me and littlesister<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0