090622

Godmorgon!

Fattar ni, det är redan den 22:a juni. GALET! Och jag är svinigt trött. Kunde inte för mitt liv sova igår; det var för varmt, det var smulor i sängen, det kliade överallt, you name it! Lyckades väl somna runt typ 00:30 eller nått. Har också vaknat till och från hela natten för att försäkra mig om att jag inte försover mig. Så jävla jobbigt!
Idag jobbar jag till 16:43. D.R.Y.G.T. Förresten så gör jag det hela veckan. I gengäld slutar jag 12 på fredag. Nicekalajs<3

Nu ska jag borsta tänderna med en grön tandborste!

Kommentarer
Postat av: Mattias

NEEEEEJ inte den gröna tandborsten! :O

2009-06-22 @ 10:33:38
Postat av: Rosanna

Jaaaag vill se bilder från Midsommar:D och vad har hänt med Mattias mobil, han svarar inte?:O

2009-06-22 @ 18:16:36
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0