090626

Fredag och jag slutade svintidigt, klockan elva om någon är intresserad!  Åkte till Mattias och hämta min fina cykel och mina grejer innan jag skulle dra vidare hemmåt, och då passade han på att berätta att han precis hade fått en lägenhet på Kungshamra! :D Fatta glad jag blev för det är så himla mysigt där fastän det är en megamassa hus fast aah... Fint äre!
Hemma åt vi kycklingsallad och sen köpte jag två smultronplantor som Anna&jag planterade i vårt land. Finfint det kommer smaka med hemodlade smultron<3
Och justde, vi åkte till fiket sen och jag åt godaste blåbärsmuffinsen!

Och jag vill förreste jättegärna ha en tiara för jag tycker det är jättefint fastän alla kommer att säga att "20-åringar kan inte ha det för blablabla..." men hej jag vill ha det och kanske kommer köpa en sådeså! HAHA!

     



   

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0