Fågelungarna gör mig ledsen

En sak som jag blir skitledsen över är alla fågelungar som trillat ur boet och dött. Idag hittade jag en i gräset när jag höll på att trimma. Jag begravde den. Och så ligger det en helt mosad nedanför trappen hos mamma också, plus att jag har sett en massa andra döda fågelbebisar. Usch, börjar typ gråta! Blä att dom ska dö! :'( I'm an animalfriend, yes I am....

Idag har det iaf regnat en hel del. Jag satt inne och målade en stol när det regnade som värst, så schysst! Plus att jag och Anna ska gå på bio på onsdag, The reader. Längesen vi sågs nu så det kommer bli nicekalajs!<3 Alltså inte lillasysterAnna utan VänAnna, haha!

Hoppas att Kicki har med sig The Sounds nya album hem idag, vill haaaa det nuuuuuu<3

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0