Feel-good-cupcakes!

Ikväll bakade jag halloncupcakes. Vi har ännu inte ätit dom för jag/vi är fortfarande mätta efter kvällsmaten. Det är typ feel-good-cupcakes. Vi har fått reda på att Malle (min moster) ska operera in en slags pacemaker efter att hon legat inne sen i fredags för att det var "nått krångel med hjärtat". Men det kommer säkert gå bra och sådära. Iaf så bakade jag cupcakes så vi skulle bli gladare!

Förresten så blir det nog Öland på midsommar, eller Simone skulle kika om det fanns nån nån bra camping. Fast nä, nu kikade vi själva och det kostade minst 400:- PER PERSON om man skulle campa där. Så nixpix inget Öland för oss. Hmm det blir väl som alla andra midsommaraftnar att vi inte gör någonting typ ^^ Jag vill ifs till Emmabodafestivalens Midsommarfestival. Skulle vara fetingkul! Aja vi får se hur det blir, vilket vi nog får se på själva midsommarafton typ kl 13 eller nått säkert HAHAH!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0