Typ full rulle

Tjenare!

Idag är det full rulle hemma hos oss. Eller det blev det typ nu haha! Mamma är bakis så jag fixar maten idag, pannkakor mmm<3 Stekte 20 stycken och bara en gick sönder. Jag har äntligen lärt mig hur man steker pannkakor, grattis Cheapo! Och så har jag gjort bort mig inför Annas pojkvän när hon snackade med honom i telefon. Typ, jag gick in i hennes rum, och hon har ett par spetsgardiner som hänger som ett drapperi för hennes dörr så jag typ: "Åh vad jag känner att jag vill dra sönder dom här! Får jag?" Anna säger naturligtvis nej, men jag vill iaf, så jag gör det typ nästan, haha. Vi börjar skratta och sen ser jag att hon står med mobilen i handen, och jag typ: "Snackar du i telefon?! :O" Och det gjorde hon ju då, med sin pojkvän, hahaha! Och där har jag stått och typ "jag vill dra sönder din gardiiiiin!!!" HAHAH! Hjälp vad jag kännde att det blev många "typ" i den texten men typ är typ (hahaha) det ordet som jag använder mest, såäre!
Nu ska jag snart gå och rösta i skolmatsalen. Har ingen aning om vad jag ska rösta på, såatte jag får se hur det blir med det där, spännande!
Ikväll lovar jag nästan garanterat att lite bilder från Morsdag och Martins student kommer upp, för jag lyckades fixa mappen!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0