090301

Välkommen Mars!

Yesbox, nu äre äntligen mars! Skönt att slippa tråkmånad-gråmånad-grötmånaden februari, hoppas nu bara att våren kommer snart! :)
Kvällen igår var mycket trevlig; god mat, rummikub, och många skratt speciellt frammåt slutet! Bion (Män som hatar kvinnor) var bra, men också väldigt hemsk, speciellt våldtäkten (Oki, sorry att jag spoilar lite nu men känner att jag måste varna er för den!), dock kollade jag inte, blundade hela tiden, men Lina var påväg att gå därifrån, så äcklig tyckte hon att den var... Men annars var det en bra film!

Nu sitter jag och kollar på Vasaloppet. Har aldrig fattat grejen med det riktigt, men men... Om en timme kommer Stefan och Lina och vi ska åka till Citygross och storhandla! Så måste skriva en handlarlista och äta frullis/lunch innan dom kommer!

Later!

Kommentarer
Postat av: Emmelie

hahaha, jag blundade också när våldtäkten kom. och höll för öronen och nynade xD

men Älskar hämden sen!! mohaha

PUSS <3

2009-03-04 @ 13:17:06

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0