090303

Morning everybody!

Sitter här på sämgkanten som vanligt. Ska snart klä på mig och åka in till stan och leta efter present till Mattias. Och så måste jag handla till hans tårta/muffins/kaka vad det nu blir han ska få för gotti på sin födelsedag.

Förskolejobbet har inte hört av sig än (inte så konstigt, var ju bara där för 24h sen...), hoppas att dom gör det under dagen!
Förresten så fick jag ett mail från familjen i Danderyd som jag ringder i januari när jag kom upp, dom som aldrig hörde av sig, ni vet? Ja, IDAG hade jag fått ett mail av dom där det stod; "Åh, vi skulle ha hört av oss, men vi hittade en annan barnvakt..." Yeah, oki, sådär 1,5 månader sent...

Later!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0