090306

God fredagmorgon allesammans!

Egentligen hade jag inte på långa vägar planerat att gå upp vid åtta idag, men mamma ringde och väckte mig och sa att Timo skulle vara med lite i Mix Megaopol, så självklart var jag tvungen att slå på datorn och lyssna! Tack mamma! :D
På schemat idag står en herrans massa grejer; Ska städa rummet eftersom det ser ut som ett bombnedslag, ska in till stan en snabbis, handla mat tills ikväll då jag har PF, stryka Mattias skjorta och kavaj (kan man verkligen stryka en kavaj??!).
Det där med strykningen kommer att bli väldans intressant, haha, men mamma får väl guida över teleofon antar jag!

Jag är typ fortfarande mätt efter igår, eller så är det bara att jag är kissnödig, har inte riktigt funderat ut vilken del det är ännu. En grej som jag däremot funderat ut är att min lugg är helt crazy, haha! Borstade inte ur hårsprayet ordentligt igår, och tvättade inte heller bort sminket, så jag vet inte riktigt om jag vågar kolla på mig själv i spegeln, måste springa och kolla nu! HAHAHAHAHAH xD Måste bjuda på en bild ^^

Hoppas att ni får en trevlig fredag iaf! :)


Hur snyggt är inte detta då? Och här ser ni min groteska utväxt också! (:

Kommentarer
Postat av: Ma

Ha ha ha.... stryka är absolut inte min grej!!men visst, jag kan stryka även om jag inte gillar det!!

Snygg frilla, träffat "svinto" i natt eller??? ha ha... Ses i mon! :-) Kram

2009-03-06 @ 11:33:15

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0