090307

Godmorgon!

Tog lång sovmorgon idag, vakande inte förens typ halv elva. Ganska skönt att unna sig det ibland! :)
Mattias har också vaknat nu, och han verkar inte vara särskilt bakis efter gårdagen så det är ju bra! Vi ska väl snart äta lite frullis tror jag!
Idag kommer ju mamma upp till Stockholm med sin kille, hennes bästa kompis Kicki och Kickis kille, för killarna ska kolla på Metallica, så jag ska träffa mamma lite och sådära, trevligt! :D

Ja, men annars är alting bra med mig! :) Drömde cp-dröm inatt, haha, känns som om jag kollat lite förmycket på House. Folk blev sjuka med konstiga sjukdomar och ingen fattatde hur dom blev sjuka och blablabla ^^

Nu tror jag faktiskt att det blir frullis!

Later!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0