090309

Godmorgon!

Sitter och käkar lite frullis just nu; knäckebröd med keso, mm! Känner mig riktigt utvilad nu faktiskt, jätteskönt! Inatt har typ varit dom fem och en halv längsta timmarna ever! Somnade vid tolv, vaknade vid två av att det var ASVAMRT på rummet och jag var så törstig att det liksom bara klibbade i munnen. Så jag gick upp, och redan då kändes det som om jag sovit i typ sex timmar, hämtade vatten och öppnade fönstret på vårt rum. Vaknade vid halv fem, kände mig utvilad, stängde fönstret, gick på toa och sen tillbaka till sängen för at gå upp en och en halv timme senare. Det känns helt enkelt som om jag sovit i typ 8-9 timmar istället för fem!
Iaf, vårtecknena börjar hopa sig här i Stockholm! Såg igår någon liten växt som tagit sig upp ur jorden (ska fota när jag kommer hem), och nu idag på morgonen så hörde jag en massa fåglar, hur mysigt som helst!

Nu ska jag väl göra mig iordning det sista, ska dra om sisådär 20 minuter!
Ha en superduperbra dag allihopa, så ses vi runt fyra igen!

Kommentarer
Postat av: Kicki

Gomorron...hoppas att du haft en bra dag med snoriga ungar :-).

Tack för en jättetrevlig kväll med vin o mys, hann ju även med en reva på stan...ha ha

Fina kort..fniss

Kram KRAM

2009-03-09 @ 08:25:20

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0