090319

Fy fan vad ont i halsen jag har! Uh, tror jag dör eller nått. Känns som om hela min gom är helt svullen (vilket jag tror den är, när jag kikade i spegeln, kan den va de när man har ont i halsen??!) och jag har sukt svårt att svälja. Har klämt på sidorna av halsen för att se om det är, eh, mandlarna(??!) som gör ont men njae, svullna men gör inte jätteont. Täppt i näsan och huvudvärk, hej wonderful! Men äh, måste gå till jobbet iaf eftersom jag inte vill förlora pengar, såatte idag ska jag knarka alvedon, bafucin och dorithricin, hoppas på att jag överlever jobbet idag och imon och sen däcka i sängen hela helgen!

För övrigt galet fint väder ute, i looooove it<3


psst, kika på inlägget under här om ni vill ha födelsedagspresentidéer eller rent av bara vill kolla på coola grejer!

Kommentarer
Postat av: Pe

Det va inte bra!! köp Echinagard brus tabletter, finns i mat äffären vid hälsokost grejerna..... (i ett "rör")det brukar hjälpa! Krya på dej, Kram Ma

2009-03-19 @ 08:49:42

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0