090323

Morning morning!

Får bli ett snabbt inlägg idag, pallar inte att springa till tuben idag igen... Mmm det brukar bli så varenda morgon, haha. Don't know why ^^ Det har snöat, och nu ligger det kanske 1-1,5 dm snö på marken, JAG DÖR! Usch, och jag som tillochmed hörde en fiskmås igår hur sommrigt är inte det liksom?! Aja, blir väl vår såsmåningom.
Idag jobbar jag bara till 15, skönt!Lagom såhär dagen efter helgen, yeah!

Men åh, jag satt och pysslade lite igår i photoshop angående min frill som jag vill göra nått coolt med. Jag har ju innan tänkt att jag ska färga hela rött, men uh, det kommer slita sönder på hela håret. Så jag kollade runt lite och hittade en tjej med ascool lugg, och man kanske bara ska göra nått med luggen? Iaf, snodde hennes lugg, klippte in på mig och ändrade färgerna lite (hennes hår var brunt såatte, det är därför som det är det i bakgrunden på dessa bilder också, det såg bara helt knäppt ut om jag skulle göra det svart), och hej blev det inte coolt? :D Fett pepp!



Nu måste jag springa och borsta tänderna hehe. Men ha en så himmla bra måndag allihopa!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0