090325

Godmorgon!

Och FY BASKEMIG VAD KALLT DET ÄR! Vaknade när klockan ringde och kände hur galet kallt det var i vårat rum. Gick upp och klädder på mig galet fort. Sedan skulle jag kolla hur kallt det var ute, eftersom det var så väldigt kallt i rummet. -11 grader. När tusan har det varit -11 grader DEN 25:E MARS??! Herregud, det är ju liksom snart April, men aja, eeh...

Idag håller Mattias iaf mig sällis när jag äter frukost. Han gick upp samtidigt för att plugga lite, så nu slipper jag vara orolig att jag väcker honom (:

Woho, kul det ska bli att vara ute med ungarna i -11 grader, fast förhoppningvis blir det varmare och kanske inte är lika kallt i Vallentuna.

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0