090326, MY BIRTHDAY




WOPIDO, IDAG FYLLER JAG 20 ÅR, MOHAHAHA!
Mattias kom och sjöng för mig på morgonen, hade rostat bröd med ost&marmelad och hade mig sig lite paket<3 Fetingbäst liksom! Fick en massa fina saker, bl.a en bricka, tröja och muffinsformar! Och woho, det är fint väder idag, sol och blå himmel, -7 grader dock, men men.. Huvudsaken är att det är fint väder! :p
Jobbar till 16:45 idag, så är inte hemma förens, eh, runt 18 idag, tänkte svänga förbi Systemet i Mörby idag, BARA FÖR ATT JAG KAN<3 Haha, känns så fett coolt!

Nej nu måste jag kila till jobbet, men ha en trevlig 26:e Mars allihopa!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Grattis Sara för faaaan!!! :D

2009-03-26 @ 11:00:33
URL: http://rosannanana
Postat av: Kicki

Hallojs....o hur kändes det o gå på Systemet??

2009-03-27 @ 15:58:12

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0