Allting färdigt inför morgondagen

Direkt efter förra inlägget gick jag upp i köket och började göra chokladcupcakes till babe imon! Vi gillar ju då som sagt inte tårta, så det blir cupcakes, med chockladfrosting<3 Mmmm! Haha, stod och smååt under hela tiden, as usual! Dom blev förvånansvärt bra, och inte alls ihåliga i mitten som mina andra cupcakes har blivit! Bra recept jag fick av Anna! :D
Så nu är maten planerad, födelsedagspresenterna inslagna och ja, allting annat som ska vara färdigt inför en födelsedag!

Nu är jag ganska trött, tror faktiskt att jag ska ta och sova runt 22 ikväll, why not liksom?
Sitter också och kollar runt på Blocket efter hundar, åh jag längtar så<3 Ni fattar inte... Funderar på att ta en vuxen hund eftersom den då redan kan (oftast) typ sitt, ligg, den är rumsren och sådära.. Men jaja, haha, ni bryr er inte om mina jag-vill-ha-hund-drömmar ^^

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt är bra med dig? :)

2009-03-05 @ 16:01:25
URL: http://fotoblixt.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jo det gör vi! *

2009-03-05 @ 17:33:52

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0