Alone with House

Sitter uppbäddad i sängen med nytvättat hår, nyplockade ögonbryn och insmörjt ansikte (dock med handkräm eftersom min ansiktskräm är slut, men men :p) och tittar på House. Perfekt fredagskväll!<3
Dricker cola ur mitt rosa hjärtansugrör och funderar på att måla naglarna...
Mm, fräsch, nu tog dom bort en hel hand på House, mys liksom, hehe! Jag är typ helt beroende av House nuförtiden. Ni kan ju gissa vad jag kommer göra på kvällarna nästa vecka när Mattias är i Lessebo, höhö. Houseeeeee<3

Funderar på att köpa pärlor imon, eller nej för tusan, jag ska ringa mamma nu och be henne ta med pärlor upp imon så kan jag pärla lite i veckan! Det blir ju helt wonderful!

Nej men nu ska jag luta mig tillbaka och kolla klart på några House-avsnitt och sen sova lite tror jag!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är riktigt snyggt! ;D



Allt bra? :)

2009-03-06 @ 22:48:40
URL: http://fotoblixt.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0