Bra nyheter

Precis hemkommen efter att ha sprungit på stan i fyra timmar, pju! Har nu hittat alla födelsedagspresenter till Mattias, känns skönt! Fast det är så himmla svårt att köpa presenter till honom, mest eftersom att vi har helt olika smak oftast, men också det faktum att han aldrig önskar sig något. Men jag hoppas att han gillar presenterna jag har till honom iaf!

Idag ringde Lena, hon från förskolan, och sa att hon inte riktigt visste hur det blev framöver eftersom dom inte riktigt vet vart dom skulle sätta mig isf (hmm, hon sa ngt om det igår på intervjun... Typ att dom egentligen hade presonal, eller nått sånt?), men hon undrade om jag kunde jobba imon och på torsdag (ajaj, Mattias födelsedag, men men...), eftersom det var en tjej som skulle vara ledig då. Och självklart sa jag ja! :D Så imon blir det jobb 7:45-15:00!  På torsdag skulle jag antagligen sluta 15 eller 16, vet inte när jag skulle börja... Men hej, fett bra liksom! Om jag "sköter mig" så hittar dom nog nån plats åt mig så jag kan börja jobba där! Åh, det kommer bli så himmla kul!

Nu måste jag seriöst göra något åt min mage, haha, ni skulle höra hur den kurrar och har sig!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grattis! Äntligen!!!

2009-03-03 @ 20:47:59

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0