Desinfektionsmedel

Hej våren<3 Solekn skiner ute och man kan inte annat än att längta till våren!
Iaf, idag har jag knarkat desinfektionsmedel, eller ja inte jag utan mer mina händer... Har snytit typ tusen rinnande snornäsor och lite sådära, hehe.. Inte fräscht ^^ Har också bytt mina första bajsblöjor idag kan jag meddela... Tog fett lång tid men aah, lär väl mig så småningom! :p
Nu hade jag tänkt att jag skulle ta tag i den otroligt stora tvätthögen som ligger på vårt golv, sen ska jag upp till ica och köpa lite mjöl och såntdära, ska baka bröd ikväll! :D Mamma hade bakat ett hemma som var megasuperdupergott (GI-bröd också..) så att det hade jag tänkt att göra ikväll! Måste ringa pappa&Åsa ikväll också och checka lite inför den 17:e april när jag har tänkt att komma ner till dom, jahopp!

Lägger nog in en bild på brödet sen kanske! :D

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0