Färga håret

Yoo!

Om 18 minuter är mitt hår svart igen, yees! Eller, ja jag hoppas ju det, höhö!
Inget nytt på jobbet idag, allting flöt på bra, men imon kanske jag ska få börja byta blöjor! Ska faktiskt bli kul!
Åh, förresten, haha, imorse när jag gick till tunnelbanan, precis när jag skulle svänga till Mörbyperongen, så är det liksom en kurva typ, eller ja en stenvägg. Och jag gick och lyssnade på ipoden och hörde ingenting och sen när jag svängde vid stenväggen så vad jag skitnära att bli påkörd av en såndär golvtvättarmaskin, haha. Fatta rädd jag blev ^^

Efter att jag tvättat ur färgen så ska jag packa en väska med kläder och lite annat grejs som jag ska ha med mig hem i helgen, typ kläder, kamera och dator... och så måste jag lägga chokladbollarna i en låda också. Mm, har gjort chokladbollar som jag, Lina och Stefan ska ha imon på vägen ner, täntke att det kunde ju va gott! (:

Men aah, ska väl strax gå och tvätta ur färgen.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Stefan

Åhh.. Chokladbollar. Vad gott!

2009-03-13 @ 10:14:16

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0