Flygbiljetter&brödbak

Mjo, nu har jag precis köpt flygbiljetter till papi i april. Det gick på 995:- Svider som fan i plånboken men liksom, what to do? Vill ju träffa honom, så det får det vara värt. Nu återstår det bara att se hur det blir hem hemresan i april, över påsk, för där finns det typ inga platser någonstans, och om det finns är det svindyrt. Ska kolla med Lena imon om hon vet om jag får vara kvar i april, eller iaf hur det blir vid påsk eftersom jag snart måste boka resan! Men slut på klagandet!

I ugnen står det nu två brödlimpor som jag hoppas ska bli lika goda som mammas! Vi hittade inga brödformar så vi fick ta några andra formar i papper typ, fast MM's mamma (som för övrigt är hemkunskapslärare, eller var..) sa att det gick bra, så jag litar på henne. Ska upp och kolla till brödet nu strax! Bild kanske kommer, om dom blir snygga!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0