Första dagen, typ...

Hemkommen från jobbet, jajamänsan! Fast, det är ju inte mitt jobb... Eller det är mitt jobb tills imon, men sen vet jag inget mer :p Hörde att dom andra "fröknarna" där på jobbet sa nått om att jag skulle jobba typ 14-16 varje dag, men vet ingenting alls än.
Dagen idag gick fort, och var kul! Vi började utomhus och leka lite i snön och sådära, sen gick vi in, bytte om till torra kläder, lekte och sjöng lite och så. Sen vare lunch (Yes, I had to eat fish, iiiisch! Men liksom, om inte jag äter äter inte ungarna heller. nej, det var inte det minsta gott!), efter det sov dom i typ 1,5 timmar i ett jävla iskallt rum, det var typ inte mer än 16 grader där inne... Satt och vaktade dom, höhö. Sen lekte vi lite till när dom vaknat och sen blev klockan 15. Japp, det var min dag där :p Fett nice att typ få ut 400:- efter skatt för att ah lekt en hel dag :D
Imon ska jag jobba 8:45-16:00.

Nu ska jag baka tills imon, ja för er som missat det så fyller Mattias år, så måste baka en motsvarighet till tårta (ingen av oss gillar tårta såatte).

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0