Hårfärgning

Sitter här i sängen och tänker innan jag ska sätta på ett avsnitt av House och sova... Eftersom jag nu ska vara kvar på dagiset mars ut (om jag har tur kanske kanske kanske längre) så kan jag inte gå med fetaste utväxten... Jag pallar inte vänta 2,5 månader på att jag ska färga håret.. Det kommer ju rent ut sagt se förjävligt ut! Så imon, innan jag ska till Stefan och Lina och äta (schysstos och bjuder in mig att äta kvällsmat med dom! :D ) så ska jag införskaffa mig hårfärg och färga håret på torsdag, innan 50-års partajet på lördag! Man måste ju se fräsch ut när man kommer hem från stora staden, höhö!

Godnatt!

psst, sorry att min blogg har blivit så fett tråkig... Bara för att numera har jag faktiskt ett liv, yeeey, och hinner helt enkelt inte skriva mer. Sorry alla ni som faktiskt läste min bogg ett tag men inte gör det längre!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0