Intervjun

Hejsan hoppsan!

Har precis kommit hem från jobbintervjun och sitter och äter lite lunch. Ska snart åka iväg in till stan och se om jag hittar nån födelsedagspresent till Mattias, hmm...
Men iaf, jobbintervjun gick bra! Konstigt nog är jag aldrig nervös inför jobbintervjuer, ganska bra dock :p Det var typ inte ens som en intervju, det var mer som ett, eh, presenterande av dagiset. Hon ställde typ inte alls några frågor till mig, utan snackade en massa om dagiset, så gick vi runt och kollade och sådära. Verkade ganska lovande faktiskt *HÅLLER TUMMARNA*!
I och med att jag sommarjobba hemma så kunde jag inte få jobba på småbarnsavdelningen eftersom dom ville ha nån som kunde fortsätta jobba under sommaren också, men jag kunde kanske få jobba på "mellan-barns-avdelningen" några eftermiddagar i veckan. Och oki, det är inte ett heltidsjobb, inte ens halvtid, det kanske rör sig om 5-10 timmar i veckan, det beror på personal och så, men alltså, jag pallar inte tacka nej till detta jobbet bara för att det rör sig om "för lite timmar". Jag har sökt så jävla många jobb, och det är BARA detta jobbet som har kallat mig till intervju, förutom rekryteringsmötena hos olika Nanny-företag! Snart är det inte lönt att söka ett annat jobb eftersom jag flyttar hem i slutet av maj, så om jag får jobbet så tar jag det, även om det är snålt med timmar. That's it!
Om jag får jobbet så kanske jag skulle börja jobba redan nästa vecka, hejhejhej vad nice!

Kommentarer
Postat av: Marcus

Åh, det låter trevligt.

Jag håller tummarna för dig :D

2009-03-02 @ 11:48:34

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0