It's ooooover

Mohomoho, nu är jag helt slut i bollen efter att ha suttit och skrivit det förbannade Högskoleprovet. Isch säger jag bara! Men helt åt helvete gick det inte, tack vare mina starkare sidor (ORD&LÄS) så kommer jag nog få runt 0,5 typ. Ja, facit har ju kommit upp såatte, det är därför jag vet! DTK gick helt åt helvete (det är diagram, tabeller och kartor), fick HJÄLP-JAG-FATTAR-INGENTING-OCH-VAD-I-HELVETE-ÄR-DETTA-FÖRNÅGOT-PANIK och höll på att börja gråta, hahaha! Men tjaa, jag chansade mig igenom och skrammlade ihop, eh hehe, någor poäng.

Ikväll blir det iaf avkopplande bio (Kenny begins<333), och så ska vi äta på Kungshallen! Great night!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0