Knäckebrödskorg

Woho, jag har fått min egna knäckebrödskorg på jobbet<3 Eller ja korg och korg, en låda med genomskinligt lock där vi har knäckebröden i. Varje bord har varsin knäckebrödskorg, och nu har jag äntigen fått min egen. Ja, alltså, istället för en lapp där det står "Linda" (hon jag vikarierar för) på, så står det nu "Sara"! Wohoo liksom! Hoppas det menas att jag får stanna i April... Måste ju snacka med Lena i slutet på denna veckan för att det är ju 1 april nästa onsdag såatte...

Har ätit fläskpannkaka, bytt sänglakan, tvättat, lyckats spilla te på min vita tröja och, eh, ja det är väl typ det! :p Hela vägen hem från jobbet lyssnade jag på bra musik, tänkte och längtade. Det var ganska skönt, för det var mysiga tankar, typ festival, vad jag ska hitta på i påsk när jag kommer hem, Turkiet och lite sådära (: Mhmm!

Huja, kom på att jag ska dammsuga också, bäst jag gör det innan jag, eh, lägger mig i sängen och somnar!

Kommentarer

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0