Seriously

Jag dör. Yes liksom, blev skitglad för att förskolan ringde förra veckan och sa att jag skulle på intervju idag. Och intervjun gick ju bra, det kändes så himla bra! Men blä, nu ringer dom från Nanny-poolen och säger att dom har ett jobb till mig i Djursholm.  Jag typ; "Eeeh, alltså har kanske ett annat jobb på G, får reda på om jag får det imon eller på onsdag..."
Dom sa att jag skulle höra av mig senast på onsdag om jag var intresserad av jobbet i Djursholm, om det fanns kvar...
Och jag vet inte alls om jag får reda på om jag får förskolejobbet imon eller på onsdag. Lät liksom bara bra att säga så!
Yesbox, stabilt. Hoppas nu fan att jag får förskolejobbet, vill ha det ju!
Lovar, det kommer sluta med att jag inte får nått jobb alls!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det inte mer timmar på Nanny-poolen-jobben? Vill du inte har ett jobb med så många timmar som möjligt? :)

2009-03-02 @ 17:54:35
Postat av: Rosanna

Jag håller tummarna, hoppas du får på förskolan där=)

2009-03-02 @ 20:34:19
URL: http://rosannanana.blogg.se/

★Lämna ditt avtryck här:

Du heter:
Stammis?

Mailadress: (only for me)

URL/Din bloggadress:

★ Gör ditt avtryck:

Trackback
RSS 2.0